Хмаринка
Маєте пропозиції щодо покращення сервісу?
Питання щодо створених запитів Як зв'язатися з волонтером по конкретному запиту?
Як зв'язатися з волонтером по конкретному запиту?

Як зв'язатися з волонтером по конкретному запиту?

Обмін контактами з волонтером відбувається на сторінці запиту. Ви зможете побачити номер телефону, електронну пошту, а також почати чат прямо на сайті.

В першу чергу рекомендуємо вам звернути увагу на статус запиту:

очікує волонтера

Цей статус говорить про те, що за завданням немає призначеного волонтера і обмін контактами на даний момент неможливий.

в роботі

За запитом точно призначений волонтер і його контакти вже відкриті на сторінці запиту в розділі "Чи готові виконати". Відкрити свій запит можливо в профілі розділ дашборда "В роботі" , вкладка Мої запити.

прострочено

За запитом не призначено волонтера. Якщо ви з кимось із волонтерів взаємодієте, то необхідно активувати запит за допомогою кнопки "Оновити" і повторно вибрати волонтера.

закрито автоматично

Контакти волонтера на запиті вже приховані, так як воно значиться як виконане. Ви можете створити новий запит на основі закритого і запропонувати його тому ж волонтеру.

очікує підтвердження призначеного волонтера

Запит запропонований волонтеру, але він ще не підтвердив свою згоду його виконувати, тому контакти приховані. Вам необхідно почекати рішення волонтера (30 хвилин). Якщо він не зможе прийняти ваш запит в роботу, запит стане загальним і система запропонує інших волонтерів.

скасовано /видалено

Запит вже неактивний, тому контакти волонтера приховані. Знайти запит можливо тільки за прямим посиланням.