Хмаринка
Маєте пропозиції щодо покращення сервісу?
Питання щодо створених запитів Що таке "Особисті повідомлення"?
Що таке "Особисті повідомлення"?

Що таке "Особисті повідомлення"?

Відразу після того, як до запиту буде призначений волонтер, користувачеві і волонтеру відкриваються контактні дані один одного ( номер телефону, адреса електронної пошти ) і з'являється можливість спілкування в тет-а-тет чаті, в якому можна обговорити всі подробиці виконання запиту. Для входу в чат необхідно на сторінці деталей запиту в блоці контактних даних натиснути кнопку " Написати особисте повідомлення " Після цього ви перейдете в діалог з поточним волонтером /тим, хто звертається по допомогу. При отриманні нового повідомлення в лівому нижньому кутку вікна браузера відобразиться текст цього повідомлення, а в хедері сайту, біля іконки "Діалоги" ( по ній можна переходити в список діалогів) буде відображатися кількість непрочитаних повідомлень. Діалог буде доступний до того моменту, поки запит не стане закритим.

Якщо ваш запит ще не виконаний, а на сторінці чату не відображаються повідомлення (порожня сторінка), рекомендуємо відключити VPN підключення /почистити cash і cookie.