Відразу після того, як до запиту буде призначений волонтер, користувачеві і волонтеру відкриваються контактні дані один одного ( номер телефону, адреса електронної пошти ) і з'являється можливість спілкування в тет-а-тет чаті, в якому можна обговорити всі подробиці виконання запиту. Для входу в чат необхідно на сторінці деталей запиту в блоці контактних даних натиснути кнопку " Написати особисте повідомлення " Після цього ви перейдете в діалог з поточним волонтером /тим, хто звертається по допомогу. При отриманні нового повідомлення в лівому нижньому кутку вікна браузера відобразиться текст цього повідомлення, а в хедері сайту, біля іконки "Діалоги" ( по ній можна переходити в список діалогів) буде відображатися кількість непрочитаних повідомлень. Діалог буде доступний до того моменту, поки запит не стане закритим.
Якщо ваш запит ще не виконаний, а на сторінці чату не відображаються повідомлення (порожня сторінка), рекомендуємо відключити VPN підключення /почистити cash і cookie.