Блок доступних дій із запитом знаходиться під описом запиту.
Доступні дії змінюються в залежності від його статусу.
Відразу після створення запиту, коли воно знаходиться в статусі "Чекає волонтера" ви маєте можливість:
Видалити запит Якщо ваш запит стає неактуальним, ви можете скасувати його. Після натискання цієї кнопки, відкриється форма, в якій необхідно вибрати причину скасування запиту.
Вибрати і подивитися пропозицію Вибір волонтера для виконання запиту.
Після створення прямого доручення, коли завдання в статусі "Чекає підтвердження призначеного волонтера":
Коли запит було призначено за волонтером, статус "У роботі":
Відмітити як виконане . Ця дія переводить запит в статус "Закрито замовником".
Написати особисте повідомлення . Відкриває тет-а-тет чат між волонтером і ти, хто потребує допомоги.
Змінити волонтера ( в блоці пропозиції - " Волонтер не підійшов " ). Після натискання необхідно вказати причину, по якій вам не підійшов волонтер. Запит перейде в статус "Очікує волонтера".
Продовжити запит . Якщо волонтер не встигає виконати ваш запит, ви можете один раз продовжити термін його виконання ( точно так же один раз продовжити запит може волонтер ). Після натискання на цю дію необхідно в формі вибрати термін, на який продовжується запит (Терміново/В межах тижня/За можливості). Активувати запит і продовжити його термін активності можливо тільки в перші 7 днів після зміни статусу.
Коли волонтер вказав, що запит їм було виконано і він знаходиться в статусі "Виконано":