Хмаринка
Маєте пропозиції щодо покращення сервісу?
Загальні питання Як увійти в свій профіль (авторизація)?
Як увійти в свій профіль (авторизація)?

Як увійти в свій профіль (авторизація)?

Для входу в свій профіль (авторизації на сервісі) і управління ним, натисніть кнопку "Увійти" в правій частині хедера сайту (у верхній частині екрану).Увійти

У формі авторизації вкажіть свій логін - номер телефону або електронну пошту і пароль. Натисніть кнопку "Увійти" повторно.Увійти

Якщо ви забули пароль для входу в профіль, його можна відновити за допомогою посилання "Забули пароль" і цієї інструкції

Введіть код з смс в потрібному полі на екрані. Якщо код не прийшов, натисніть посилання "Чи не приходить смс". Якщо код вам не прийшов 3 рази, напишіть нам на [email protected]

Важливо! Ми ввели двофакторну авторизацію для безпеки наших користувачів. Вхід в профіль можливий тільки за кодом з смс, тому в профілі має бути вказаний актуальний номер телефону. Як увійти в профіль, якщо номер телефону вже не активний і смс з кодом не приходить? Напишіть в службу підтримки сервісу [email protected] для заміни контакту на новий номер.

Адміністратор зможе вам допомогти при цих умовах:

ви точно власник профілю; * Якщо у вас профіль перевіреного фахівця, вкажіть в листі серію і номер вашого паспорта або ID карти, дату народження, залишок на балансі особистих коштів.

Якщо у вас профіль замовника або неперевіреного фахівця, вкажіть в листі:

а) дату народження

б) останні 3 замовлення (замовлення послуги)

в) рейтинг профілю

г) залишок на балансі особистих коштів.

ваш старий номер не активний; * Якщо номер просто відключений тимчасово або по ньому є відповідь, заміна відбувається самостійно власником профілю по інструкції

за новим номером відповідаєте ви - власник профілю. * Адміністратор в праві відмовити вам у заміні контакту в профілі, якщо будь-яка з цих умов не виконано.

Важливо! Ви не зможете увійти в профіль, якщо він був раніше видалений. Для активації профілю рекомендуємо написати в службу підтримки сервісу [email protected] Якщо профіль був заблокований, ви зможете увійти в нього, але багато функцій будуть недоступні. З метою безпеки контактні дані користувача після видалення профілю зберігаються в базі сервісу і їх немає можливості повторно використовувати для реєстрації нового профілю. У документі Політика конфіденційності зазначено положення про збереження даних користувачів, а саме:

Компанія залишає за собою право зберігати всю конфіденційну інформацію, що стосується Користувача протягом 5 років після відмови Користувача від використання ресурсу Kabanchik.ua, в тому числі змінні і змінені персональних даних. При спробі створити новий профіль з тими ж контактами, система вкаже, що вони вже використовуються на сайті.

При вході в профіль помилка 403

Ця помилка відбувається при використанні VPN доступу. У заходах безпеки був відключений вхід в профіль по віддаленому доступу.