Хмаринка
Маєте пропозиції щодо покращення сервісу?
Робота з запитами Що робити, якщо обраний запит не вдається виконати?
Що робити, якщо обраний запит не вдається виконати?

Що робити, якщо обраний запит не вдається виконати?

Варто пам'ятати, що у кожного запиту є свій термін життя на сайті, тому якщо ви впевнені, що не зможете виконати запит, то не варто його тримати за собою.

Як тільки ви зв'язалися з користувачем, який потребує допомогу і зрозуміли, що запит виконувати не будете, або не змогли зв'язатися з користувачем протягом якогось часу, рекомендуємо на сторінці запиту натиснути кнопку "Відмовитися".

Перед відмовою від запиту варто перевірити свій показник виконаних завдань у вкладці "Мої запити", він повинен бути вище середнього по категорії.

Якщо ваш показник успішності на рівні норми, то при відмові від запиту категорія може бути заблокована.

Якщо запит не вдається виконати через його неактуальність або відсутність зв'язку із замовником, ви можете надати Адміністрації сайту підтвердження цього у вигляді:

  • листування із замовником (на платформі або зовнішньому), на знімку екрану має бути видно номер телефону замовника;
  • скріншоту екрану телефонної книги з дзвінками замовнику протягом 2х днів (якщо не вдається зв'язатися через месенджер).

Враховуючи ці дані ми розглянемо можливість перегляду впливу запиту на показник Закриття Замовлень.